e-marketing: Newsy

Social Media w Instytucji Kultury

W lutym prze­pro­wa­dzi­li­śmy autor­skie szko­le­nie dla Punktu Kon­tak­to­wego ds. Kul­tury i Punktu Kon­tak­to­wego Europa dla Oby­wa­teli w zakre­sie obec­no­ści insty­tu­cji kul­tury w social media ze szcze­gól­nym uwzględ­nie­niem Facebook’a. Oba Punkty dzia­łają w struk­tu­rze Insty­tutu Adama Mic­kie­wi­cza i zaj­mują się pro­mo­cją w Pol­sce wybra­nych pro­gra­mów  unijnych.

Pod­czas szko­le­nia szcze­gólny nacisk poło­żono na kwe­stię funk­cji i per­spek­tyw roz­woju mediów spo­łecz­no­ścio­wych, obec­no­ści insty­tu­cji kul­tury na Facebook’u oraz prak­tycz­nych porad doty­czą­cych pro­wa­dze­nia fun­page. Pod­sta­wo­wym zało­że­niem szko­le­nia była pre­zen­ta­cja roli social media w two­rze­niu i umac­nia­nia­niu wize­runku insty­tu­cji kul­tury oraz budo­wa­niu spo­łecz­no­ści wokół tema­tów zwią­za­nych z kul­turą.  Poka­za­li­śmy moż­li­wo­ści zupeł­nie nowych kie­run­ków roz­woju, prak­tycz­nych porad anga­żo­wa­nia ludzi w dys­ku­sje oraz moż­li­wo­ści reali­za­cji zamie­rzo­nych celów.

Szko­le­nie obej­mo­wało nastę­pu­jące zagadnienia:

  • Media spo­łecz­no­ściowe
  • Dzien­ni­kar­stwo obywatelskie
  • Insty­tu­cja kul­tury na Facebooku
  • Jak zaist­nieć - prak­tyczne porady, pomy­sły, pro­po­zy­cje kie­run­ków rozwoju
  • Sytu­acje kry­zy­sowe  - jak sobie z nimi radzić
  • Reklama na Face­bo­oku - tar­ge­to­wa­nie, tago­wa­nie, spo­soby dotarcia
  • Mie­rze­nie sku­tecz­no­ści dzia­łań w mediach społecznościowych
  • Inspi­ra­cje - gdzie ich szukać?

 

e-publikacja sposobem na optymalizację kosztów produkcji

e-Publish (e-book lub e-broszura) to cyfrowe mul­ti­me­dialne publi­ka­cje, pozwa­la­jące na opty­ma­li­za­cję kosz­tów pro­mo­cji Two­ich pro­duk­tów w for­mie wir­tu­al­nych kata­lo­gów, bro­szur bądź innej. Od publi­ka­cji dru­ko­wa­nych róż­nią się moż­li­wo­ścią pre­zen­ta­cji mate­ria­łów mul­ti­me­dial­nych oraz inte­rak­tyw­nych, takich jak: audio i video, linki do stron www, kanały RSS, for­mu­la­rze, sub­skryp­cję i wiele innych funk­cjo­nal­no­ści, które pod­no­szą war­tość tra­dy­cyj­nego kata­logu do rangi multimedialnej…

czytaj dalej >

Kalendarz Dobrych Wydarzeń - aplikacja na Facebooku

Stwo­rzy­li­śmy apli­ka­cję - kalen­darz wyda­rzeń dla jed­nego z naszych Klien­tów. Kalen­darz jest apli­ka­cją na Face­bo­oku z CMS’em dla Klienta, który samo­dziel­nie może wpi­sy­wać wyda­rze­nia.  Użyt­kow­nicy korzy­sta­jący z kalen­da­rza mogą sko­rzy­stać z opcji “Przy­po­mnij mi o wyda­rze­niu”. Po wybra­niu takiej funk­cjo­nal­no­ści użyt­kow­nik dostaje maila przy­po­mi­na­ją­cego mu o ini­cja­ty­wie dzień przed wydarzeniem.                

<< powrót do tkm.e-marketing

o nas:

W TKM E-marketing dosto­so­wu­jemy moż­li­wo­ści inter­netu do Two­ich potrzeb. Po ich pozna­niu pod­po­wiemy Ci, jakie dzia­ła­nia będą naj­ko­rzyst­niej­sze w ramach usta­lo­nego budżetu. Stwo­rzymy cie­kawą, uży­teczną i łatwą w nawi­ga­cji stronę www. Przy­go­tu­jemy nie­sza­blo­nowy e-maling i new­slet­ter, a także zor­ga­ni­zu­jemy ich wysyłkę. Wyko­namy ban­nery i popro­wa­dzimy kam­pa­nie e-marketingowe – od pomy­słu po zba­da­nie sku­tecz­no­ści. Stwo­rzymy dla Two­jej marki stra­te­gię obec­no­ści na Face­bo­oku i innych por­ta­lach spo­łecz­no­ścio­wych. Spraw­nie dzia­łamy także w mar­ke­tingu moblil­nym two­rząc apli­ka­cje biz­ne­sowe, mar­ke­tin­gowe i użyt­kowe. Opra­co­wu­jemy rów­nież inte­rak­tywne publi­ka­cje inter­ne­towe w ePu­bli­shu, e-booki i e-wydania gazet.

nasi konsultanci pracowali dla:

Zaufali nam Zaufali nam Zaufali nam

Ta strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij